Autor: | RottenFish, LeeDFXP |
Downloadgröße: | 0.49 MB |
Online seit: | 22.08.2005 um 21:13 Uhr |
Downloads: | 822 |
Beschreibung: | |
This tool gives u the choice of switching between mods that require switching save files and script files (main.scm and script.img). It will automatically save your save files and restore them when u switch back to another mission script mod. |
Autor: | Oleg |
Downloadgröße: | 2.6 MB |
Online seit: | 21.07.2005 um 19:43 Uhr |
Downloads: | 5.495 |
Beschreibung: | |
Introduction ZModeler v2.0.4 have been released with GTA:SA .dff filter. You can create vehicles, bikes, boats and other 3D meshes in ZModeler or in another software and export scene to .DFF file for GTA San Andreas. Registered users can import .DFF files from GTA into ZModeler as well. Please, make sure you have proper version of ZModeler and dff filter by opening OptionsSettings then PluginsManager and comparing file version with the minimum requirements as below. Requirements 1) ZModeler v2.0.4 (build 698 and higher) 2) GTA San Andreas DFF filtter (build 177 and higher) 3) IMGTool v2 or higher (the one that support .img files "VER2") 4) Any of preferable .txd tools (TXDTool, TXDWorkshop etc.) Limitations All limitations below apply to current implementation only and might be fixed/removed later if stated accordingly. - Only San Andreas .dff files are supported: RenderWare v3.5 (0x1803FFFF). - TGA textures required for importing. - Only vehicle files were tested (not sure about boats, aircrafts etc.) - Player (soft-skin meshes) are not supported yet. - Light nodes are not exported yet - "Coronastar" effect ignored currently - Alpha-mask texture ignored currently - Specular texture is forced to vehiclespecdot64 Features - Import of GTA:SA .dff files (in registered version only) - Export of GTA:SA .dff files - Auto head/tail lights detection - First and second colors support (Primary and secondary colors) - Collision support - Shadow support - TGA, BMP or DDS textures on import - File Locking, comments and thumbnail. Be warned: SAVE YOUR WORK IN .Z3D FILE and export to .dff only when you are going to change files in game. LOCKED FILES CAN NOT BE IMPORTED INTO ZMODELER! |
Autor: | Racer_S (David Skotnicki) |
Downloadgröße: | 0.07 MB |
Online seit: | 21.07.2005 um 19:39 Uhr |
Downloads: | 1.428 |
Beschreibung: | |
Mit diesem Tool könnt ihr eine variable Kameraposition wählen! |
Autor: | Scream2k4 |
Downloadgröße: | 0.3 MB |
Online seit: | 21.07.2005 um 19:38 Uhr |
Downloads: | 27.086 |
Beschreibung: | |
Mit diesem Tool wird euch das importieren / exportieren von neuen Autos erleichtert!![]() |
Autor: | Alper Saracoglu |
Downloadgröße: | 1.78 MB |
Online seit: | 16.07.2005 um 16:59 Uhr |
Downloads: | 1.573 |
Beschreibung: | |
In dieser Version wurden einige schwerwiegende Bugs der Vorgängerversion gefixt.![]() |
Autor: | [DRuG]BazW |
Downloadgröße: | 0.01 MB |
Online seit: | 14.07.2005 um 18:36 Uhr |
Downloads: | 12.774 |
Beschreibung: | |
Mit diesem Tool könnt ihr euch Autos auf Knopfdruck herbeamen lassen!![]() |
Autor: | Tommy |
Downloadgröße: | 0.18 MB |
Online seit: | 12.07.2005 um 22:30 Uhr |
Downloads: | 564 |
Beschreibung: | |
1.Start Gta SA Load Save game or start new game 2.ALT+TAB Open GTASAFC.exe 3.Click Add |
Autor: | Steve |
Downloadgröße: | 0.04 MB |
Online seit: | 09.07.2005 um 16:04 Uhr |
Downloads: | 5.355 |
Beschreibung: | |
Mit diesem Tool könnt ihr die Karten von GTA: SA öffenen!![]() |
Autor: | steve |
Downloadgröße: | 0.18 MB |
Online seit: | 09.07.2005 um 16:03 Uhr |
Downloads: | 1.404 |
Beschreibung: | |
Mit diesem Tool könnt ihr die komplette Karte von GTA: SA löschen und mit anderen Tools wieder etwas Neues drauf "bauen".![]() |
Autor: | Scream2k4 |
Downloadgröße: | 1.16 MB |
Online seit: | 09.07.2005 um 15:32 Uhr |
Downloads: | 10.139 |
Beschreibung: | |
Mit diesem Tool könnt ihr die Bevölkerung von GTA: SA verändern!![]() |